Όροι χρήσης

Τελευταία ενημέρωση 24/10/2022.

1. Γενικά

Οι παρόντες «Όροι Χρήσης» εφαρμόζονται σε κάθε πώληση προϊόντων (εφεξής «Προϊόντα») που πραγματοποιείται από την ατομική επιχείρηση με την επωνυμία «RECONNATURE», που εδρεύει στην Λητή Θεσσαλονίκης, Τ.Κ. 57200, με Α.Φ.Μ.: 065254649 Δ.Ο.Υ. Ά Θεσσαλονίκης, Αριθμό ΓΕΜΗ 165020506000 (εφεξής η «ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ») μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος, www.reconnature.gr (εφεξής «Ηλεκτρονικό Κατάστημα»).
Υπεύθυνη επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων είναι η ατομική επιχείρηση με την επωνυμία «RECONNATURE»,, που εδρεύει στην Λητή Θεσσαλονίκης, Τ.Κ. 57200, με Α.Φ.Μ.: 065254649 Δ.Ο.Υ. Ά Θεσσαλονίκης, Αριθμό ΓΕΜΗ 165020506000.

Υπεύθυνος προστασίας των προσωπικών δεδομένων (DPO) είναι ο Βασίλειος Δημήτριος Θεοδωρακόπουλος του Χρήστου και της Μαρίας, κάτοικος Μελισσοχωρίου.

2. Παρεχόμενες Υπηρεσίες και τιμές προϊόντων

Η επιχείρηση δεσμεύεται πως καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την πληρότητα και την ακρίβεια των πληροφοριών που παρατίθενται στην ηλεκτρονική της σελίδα, όσο αφορά τις πληροφορίες σχετικά με την επιχείρηση και τα χαρακτηριστικά των προϊόντων και υπηρεσιών που διαθέτει, με την επιφύλαξη για τυχόν τεχνικά ή τυπογραφικά λάθη, καθώς και για λάθη που έγιναν εκ σφάλματος, παραδρομής ή οφείλονται σε λόγους ανωτέρας βίας ή τεχνικών βλαβών. Η επιχείρηση οφείλει να διορθώσει το συντομότερο δυνατό τα παραπάνω λάθη, εφόσον υποπέσουν στην αντίληψή της.

Στις τιμές που αναγράφονται στους σχετικούς καταλόγους από κάθε προϊόν περιλαμβάνεται ο νόμιμος Φ.Π.Α. Οι τιμές αυτές αφορούν τις ποσότητες οι οποίες είναι διαθέσιμες στην αποθήκη μας.

Οι τιμές των προϊόντων και υπηρεσιών της επιχείρησης μπορούν να αλλάξουν οποτεδήποτε χωρίς προειδοποίηση. Σε περίπτωση που λόγω τεχνικού ή άλλου σφάλματος κάποιο προϊόν πωλείται σε τιμή κάτω του κόστους, η επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει κάποια συναλλαγή και να επιστρέψει τα χρήματα στον πελάτη, αφού πρώτα τον ενημερώσει σχετικά.

Διευκρινίζεται πως οι τιμές και οι εκπτώσεις που αναγράφονται στην ηλεκτρονική σελίδα της επιχείρησης αφορούν τις ηλεκτρονικές αγορές από την σελίδα.

3. Περιορισμός Ευθύνης

Η επιχείρηση εγγυάται την έγκαιρη ενημέρωση των χρηστών για τυχόν τεχνικά προβλήματα της ιστοσελίδας. Η επιχείρηση ουδεμία ευθύνη φέρει για τυχόν τεχνικά ή άλλης φύσεως προβλήματα που ενδέχεται να παρουσιασθούν στους πελάτες κατά την προσπέλαση του διαδικτυακού της τόπου ή κατά την χρήση των υπηρεσιών/προϊόντων που προσφέρει. Επίσης, η επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων, όπως

μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις σε προϊόντα ή υπηρεσίες ή πληροφορίες που διατίθενται μέσω της ιστοσελίδας της.

Η επιχείρηση δεσμεύεται πως καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την πληρότητα και την ακρίβεια των πληροφοριών που παρατίθενται στην ηλεκτρονική της σελίδα, παρόλα αυτά δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για τυχόν σφάλματα σε χαρακτηριστικά, φωτογραφίες και τιμές προϊόντων που αναγράφονται στην ιστοσελίδα της και δεν μπορεί να εξασφαλίσει ότι δεν θα υπάρχουν σφάλματα από οποιαδήποτε αιτία κατά την εισαγωγή ή ενημέρωση των χαρακτηριστικών ή των τιμών/εκπτώσεων των προϊόντων.

Η επιχείρηση δεν φέρει ευθύνη ούτε υποχρέωση αποζημίωσης για οποιαδήποτε ζημιά ή ηθική βλάβη προκύπτει από τα παραπάνω λάθη ή από την αδυναμία παροχής υπηρεσιών υποστήριξης.

Η επιχείρηση, δεν έχει καμία ευθύνη, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, για όποιες επακόλουθες, παρεμπίπτουσες, έμμεσες, ειδικές αποζημιώσεις ή έξοδα ή χρηματικές ποινές, συμπεριλαμβανομένων, αλλά όχι περιοριστικά, διαφυγόντων κερδών, διακοπής λειτουργίας της επιχείρησης, απώλειας πληροφοριών ή δεδομένων, ή απώλειας πελατείας, απώλειας ή ζημίας περιουσίας, και οποιονδήποτε αξιώσεων τρίτων μερών προκύψουν από ή σε σχέση με την χρήση, την αντιγραφή, ή την παρουσίαση αυτής της ιστοσελίδας ή των περιεχομένων της ή οποιασδήποτε άλλης συνδεδεμένης ιστοσελίδας, ανεξαρτήτως εάν η επιχείρηση είχε ενημερωθεί, γνώριζε ή έπρεπε να γνωρίζει αυτή την πιθανότητα.

4. Υποχρεώσεις Πελάτη

Οι πελάτες της επιχείρησης αποδέχονται ότι δεν θα χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό κατάστημα της επιχείρησης για δημοσίευση, αποστολή ή μετάδοση με οποιοδήποτε φυσικό, ψηφιακό ή άλλο μέσο περιεχομένου που είναι παράνομο, προσβλητικό, βλαβερό, απειλητικό, συκοφαντικό, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, ή ενοχλητικό σύμφωνα με τα χρηστά ήθη, ή αποτελεί παραβίαση του απορρήτου κάποιου άλλου, δείχνει εμπάθεια, ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις, ή δύναται να προκαλέσει βλάβες σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο, ή δεν δικαιούται να μεταδοθεί σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία ή τα χρηστά ήθη, ή αποτελεί εσωτερική ή εμπιστευτική πληροφορία. Επίσης, οι πελάτες της επιχείρησης αποδέχονται πως δεν θα χρησιμοποιούν εργαλεία, τεχνικές, κώδικα ή άλλες μεθόδους (π.χ. trojans, ιούς, malware, spyware, ddos, worms, bots, ransomware, expoits, loggers, crawlers, social enginnering, spam κ.α.) που περιέχουν ιούς λογισμικού ή αρχεία ή προγράμματα, ή τεχνικές με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή, την παρεμπόδιση λειτουργίας, ή την παροχή πρόσβασης σε σελίδες που αφορούν μόνο σε εξουσιοδοτημένους χρήστες ή σε σελίδες και συστήματα που περιέχουν προσωπικά δεδομένα ή γενικότερα σε λογισμικό ή υλικό υπολογιστών, ηθελημένα ή αθέλητα. Οι πελάτες αποδέχονται πως η επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει από τρίτους που ενεργούν εν αντιθέσει των παραπάνω.

5. Πνευματική Ιδιοκτησία

Τα πνευματικά δικαιώματα της ιστοσελίδας της επιχείρησης ανήκουν στην ίδια. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή

περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή του περιεχομένου του με οποιοδήποτε τρόπο ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτογραφικό ή φωτοτυπικό, χωρίς προηγούμενη έγγραφη άδεια. Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν την επιχείρηση ή τρίτα μέρη και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, είναι αποκλειστικά σήματα και προστατεύονται από τους σχετικούς νόμους περί εμπορικών σημάτων. Η εμφάνισή τους στην ιστοσελίδα της επιχείρησης δεν θα πρέπει να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.

6. Ασφάλεια Συναλλαγών

Η επιχείρηση δεσμεύεται όσον αφορά στην εξασφάλιση της ασφάλειας και της ακεραιότητας των δεδομένων που συλλέγει σχετικά με τους χρήστες της ιστοσελίδας της, για τον λόγο αυτόν, έχουμε υιοθετήσει διαδικασίες, οι οποίες προφυλάσσουν τα προσωπικά δεδομένα που οι χρήστες προσκομίζουν στην ιστοσελίδα της ή της παρέχουν με οποιοδήποτε άλλο μέσο (πχ. τηλεφωνικά). Αυτές οι διαδικασίες προστατεύουν τα δεδομένα των χρηστών από οποιαδήποτε μη επιτρεπόμενη πρόσβαση ή αποκάλυψη, απώλεια ή κακή χρήση, και αλλαγή ή καταστροφή. Βοηθούν επίσης στο να πιστοποιείται ότι τα στοιχεία αυτά είναι ακριβή και χρησιμοποιούνται σωστά.

Η επιχείρηση χρησιμοποιεί την τεχνολογία SSL (Secure Socket Layer), με κρυπτογράφηση 256-bit για ασφαλείς ηλεκτρονικές συναλλαγές. Με αυτόν τον τρόπο κρυπτογραφούνται όλες οι προσωπικές σας πληροφορίες, έτσι ώστε να μην μπορούν να διαβαστούν ή να αλλαχτούν κατά την μεταφορά τους στο διαδίκτυο. Το SSL έχει θεσπιστεί παγκοσμίως ως το ασφαλέστερο πρωτόκολλο για την πιστοποίηση δικτυακών τόπων στους δικτυακούς χρήστες – και για την κρυπτογράφηση στοιχείων μεταξύ των δικτυακών χρηστών και των δικτυακών εξυπηρετητών (web servers). Μία κρυπτογραφημένη SSL επικοινωνία απαιτεί όλες τις πληροφορίες που αποστέλλονται μεταξύ ενός πελάτη και ενός εξυπηρετητή (server) να κρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποστολής και να αποκρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποδοχής, προστατεύοντας έτσι προσωπικές πληροφορίες κατά τη μεταφορά τους. Επιπλέον, όλες οι πληροφορίες που αποστέλλονται με το πρωτόκολλο SSL προστατεύονται από έναν μηχανισμό που αυτόματα εξακριβώνει εάν τα δεδομένα έχουν αλλαχτεί κατά την μεταφορά. Η τεχνολογία SSL στηρίζεται σε ένα κωδικό κλειδί για κρυπτογράφηση των δεδομένων πριν αποσταλούν μέσω της (SSL) σύνδεσης. Ο έλεγχος ασφαλείας μεταξύ των δεδομένων και του Server γίνεται με βάση το μοναδικό κωδικό κλειδί διασφαλίζοντας στο ακέραιο την επικοινωνία. Οι φυλλομετρητές (browsers) Google Chrome, Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Safari υποστηρίζουν το πρωτόκολλο SSL.

Η επιχείρηση ακολουθεί όλες τις νόμιμες διαδικασίες για να εξασφαλίζει στο μέγιστο βαθμό ασφαλείς συναλλαγές για όλους τους χρήστες. Κάθε συναλλαγή που πραγματοποιείται μέσω του ιστοτόπου μας διέπεται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό Δίκαιο, που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο και τις πωλήσεις από απόσταση, καθώς και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (ν. 2251/1994). Η επιχείρηση μας δεν αποθηκεύει με κανένα τρόπο πληροφορίες σχετικά με πιστωτικές, χρεωστικές ή προπληρωμένες κάρτες. Όλες οι οικονομικές συναλλαγές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της ασφαλούς πλατφόρμας πληρωμών «ePOS Paycenter» της ΤΡΑΠΕΖΑΣ EUROBANK με την διαδικασία του redirection. Κατά την διάρκεια της online πληρωμής ο

χρήστης μεταφέρεται σε κρυπτογραφημένη σελίδα ασφαλούς σύνδεσης με πρωτόκολλο SSL 128-bit, η οποία ανήκει αποκλειστικά στην τράπεζα ή το φορέα που έχει επιλεγεί. Οι πληροφορίες σχετικά με την κάρτα (αριθμός κάρτας, CVV2/CVC2, ημερομηνία λήξεως) μεταδίδονται/ μεταφέρονται μέσω Διαδικτύου σε κρυπτογραφημένη μορφή (SSL 128 -bit encryption) και δεν είναι προσβάσιμες από τρίτους. Η τράπεζα αναλαμβάνει πλήρως την πληρωμή και ειδοποιεί την επιχείρηση όταν αυτή ολοκληρωθεί.

7. Διαθεσιμότητα Προϊόντων – Αποστολή Προϊόντων

Για όλα τα προϊόντα που περιέχονται στους καταλόγους της επιχείρησης υπάρχουν σαφείς ενδείξεις για την διαθεσιμότητα της αποθήκης μας. Έτσι θα μπορείτε πολύ εύκολα να διαπιστώσετε πριν κάνετε την παραγγελία σας ποια από τα προϊόντα μας είναι διαθέσιμα στις αποθήκες μας και άμεσα παραδοτέα καθώς και ποια προϊόντα δεν είναι μεν άμεσα διαθέσιμα αλλά περιμένουμε σε καθορισμένη ημερομηνία να τα παραλάβουμε από τους προμηθευτές μας. Παρ’ όλα αυτά εσείς μπορείτε να μας στείλετε την παραγγελία σας ακόμα και για προϊόντα που δεν είναι διαθέσιμα στις αποθήκες μας και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω e-mail ή/και τηλεφώνου, εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, ώστε να σας ενημερώσουμε για τον πιθανό χρόνο παραλαβής του προϊόντος από τον προμηθευτή και την εν συνεχεία παράδοσή του σε σας. Στην περίπτωση αυτή, έχετε τη δυνατότητα, εφόσον κρίνετε ότι το χρονικό αυτό διάστημα δεν σας ικανοποιεί, να ζητήσετε την ανάκληση παραγγελίας του εν λόγω προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να γίνει σαφές ότι ο ανωτέρω χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας εξαρτάται και από τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που υπάρχει στις αποθήκες μας. Επιπλέον, σας παρέχουμε τη δυνατότητα να επιλέξετε αν επιθυμείτε να παραλάβετε όλα τα προϊόντα, που ενδεχομένως λόγω της διαφορετικής διαθεσιμότητάς τους θα έχουν και διαφορετικό χρόνο παράδοσης, με μια αποστολή στον τόπο παράδοσης τους στην απώτερη ημερομηνία και μόλις καταστεί δυνατό να παραδοθούν στην υπηρεσία μεταφορών ή να τα παραλαμβάνετε με τμηματικές παραδόσεις ανάλογα με το χρόνο που μπορούν να σας παραδοθούν. Σε περίπτωση τμηματικών παραδόσεων κάθε αποστολή νοείται ως ξεχωριστή παραγγελία, συνεπώς οι κανόνες για δωρεάν μεταφορικά, δώρα κλπ. εφαρμόζονται ξεχωριστά και όχι στο σύνολο της αρχικής παραγγελίας. Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπ’ αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Σε περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του Reconnature.gr πουλήθηκαν προϊόντα κακής ή ελλαττωματικής ποιότητας ή από λάθος στη λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, την αποστολή, κατεστραμμένα κατά τη μεταφορά, με κακή συσκευασία, διατηρείτε το δικαίωμα επιστροφής του με δυνατότητα αντικατάστασής με δικά μας έξοδα αποστολής ή επιστροφής των χρημάτων σας. Η επιχείρηση δεν φέρει ευθύνη, ούτε υποχρέωση αποζημίωσης (πέραν την αξίας της παραγγελίας εφόσον έχει προπληρωθεί) για οποιαδήποτε ζημιά, βλάβη ή άλλο θέμα προκύψει, όπως αδυναμία παροχής υπηρεσιών υποστήριξης ή καθυστέρηση αποστολής παραγγελίας για οποιοδήποτε λόγο. Κατά την καταχώρηση, αλλά και επεξεργασία της παραγγελίας σας, ενδέχεται να λάβετε αυτοματοποιημένα μηνύματα (email) που σας ενημερώνουν για την πορεία της παραγγελίας σας. Η απενεργοποίηση (unsubscribe) αυτών των ενημερώσεων δεν είναι δυνατή, καθώς δεν αποτελούν διαφημιστικό υλικό, αλλά προϋπόθεση για την σωστή εξέλιξη της παραγγελίας σας. Τα μηνύματα αυτά

παρακαλούμε να φροντίζετε να μπορούν να φτάσουν σε εσάς και να τα διατηρείτε καθ’ όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας.

Σημείωση: Η εγγύηση όλων των προϊόντων παρέχεται από τον εκάστοτε Έλληνα επίσημο εισαγωγέα και όχι από τη Reconnature.gr. Κάθε προϊόν που επιστρέφεται ως ελαττωματικό, θα πρέπει να αποστέλλεται (είτε με φυσικό τρόπο, είτε με αναλυτικές φωτογραφίες) που θα αναδεικνύουν το πρόβλημα στην επίσημη Ελληνική αντιπροσωπεία / εισαγωγέα. Μόνο και εφόσον ο εισαγωγέας αναγνωρίσει την οποιαδήποτε αστοχία θα προβούμε σε αντικατάσταση προϊόντος ή επιστροφής χρημάτων. Σε περίπτωση όμως που ο εισαγωγέας δεν αναγνωρίσει το πρόβλημα, από τη μεριά μας δεν μπορούμε να προβούμε σε καμία ενέργεια. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, ο καταναλωτής (πελάτης) επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του προς εμάς. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος, ο πελάτης επιβαρύνεται τόσο με τα έξοδα αποστολής του προς εμάς όσο και με τα έξοδα της νέας αποστολής.

Για παραγγελίες που αφορούν ογκώδη προϊόντα υπάρχει επιπλέον χρέωση στα έξοδα αποστολής λόγω αυξημένου όγκου των δεμάτων. Σε αυτές τις περιπτώσεις, οι επιπλέων χρεώσεις αναγράφονται σε κάθε προϊόν ξεχωριστά.

8. Τρόποι παραγγελίας

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΤΕ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΞΗΣ ΤΡΟΠΟΥΣ:
Α. Από τον ιστότοπο www.reconnature.gr όπου υπάρχει η φόρμα παραγγελίας και να τα τοποθετήσετε στο καλάθι αγορών σας.
Β. Στο e-mail: info@reconnature.gr.
Γ. Τηλεφωνικά, καλώντας μας στο 2312314038 Δευτέρα – Παρασκευή 010:00 π.μ – 18:00 μ.μ.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας στον ιστότοπο, εντός της ημέρας, θα λάβετε επιβεβαίωση για τα προϊόντα που παραγγείλατε στο δικό σας e-mail.
Σε περίπτωση που δεν είναι διαθέσιμο κάποιο από το προϊόν που επιλέξατε για την παραγγελία σας, τότε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας ή στο e-mail ή στα τηλέφωνα που μας έχετε δηλώσει. Αν, πάλι, δεν μπορέσει να γίνει εφικτή η επικοινωνία μαζί σας εντός 7ημερών από την παραγγελία σας, τότε το αίτημα σας, ακυρώνεται και θα πρέπει να μας αποστείλετε νέα παραγγελία.

9. Τρόποι Πληρωμής

1.- ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ:
-σε όλη την Ελλάδα πληρωμή με μετρητά, κατά τη στιγμή της παράδοσης με υπηρεσία ταχυμεταφορών (courier). Προϋπόθεση της παράδοσης της παραγγελίας αποτελεί η προηγούμενη εξόφληση του κόστους αυτής (+3€) και τυχόν εξόδων αποστολής. Παραδόσεις δεν γίνονται Σαββατοκύριακα και αργίες.
Σημείωση: Η αντικαταβολή ισχύει μόνο για παραγγελίες κάτω των 50€.

2.- ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ:
(μαζί με τα συμφωνηθέντα έξοδα μεταφοράς)

Eurobank:

ΟΝΟΜΑ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ: ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 0026.0350.41.0201079585
IBAN: GR 81 026 0350 0000 41 0201079585
BIC: EFGBGRAA

Πειραιώς:

ΟΝΟΜΑ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ: ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 52 6510 6833 623
IBAN: GR 91 0172 2650 0052 6510 6833 623
BIC: PIRBGRAA

Εθνική:

ΟΝΟΜΑ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ: ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 89400676287
IBAN: GR 440 110 894 0000 0894 0067 6287
BIC: ETHNGRAA

(η παραγγελία θα πραγματοποιηθεί, μόλις εμφανιστεί η κατάθεση σας στο λογαριασμό ή μας στείλετε το αποδεικτικό κατάθεσης από την τράπεζα στο e-mail: info@reconnature.gr)

Κατά τη κατάθεση θα πρέπει να αναφέρεται το ονοματεπώνυμο σας και ο αριθμός παραγγελίας.

Σημείωση: Εάν η πληρωμή πραγματοποιηθεί από άλλη τράπεζα εκτός από αυτές που αναφέρονται παραπάνω, τα έξοδα του εμβάσματος επιβαρύνουν εξολοκλήρου το καταναλωτή (πελάτη). Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση η επιχείρηση έχει το δικαίωμα να ακυρώσει τη παραγγελία και να επιστρέψει το ποσό μειωμένο κατά τα έξοδα εμβασμάτων που θα έχουν προκύψει. (δλδ. μείον τα έξοδα που προέκυψαν από το έμβασμα από εσάς προς εμάς και μείον τα έξοδα εμβάσματος που θα προκύψουν από εμάς προς εσάς).

3. -ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα
-λαμβάνοντας όλα τα μέτρα ασφαλείας για προστασία στις ηλεκτρονικές σας συναλλαγές

10. Τιμολόγηση-Έξοδα Αποστολής

Οι τιμές πώλησης προϊόντων σε Ευρώ που αναφέρονται στην Ιστοσελίδα της επιχείρησης, είναι οι ισχύουσες τη στιγμή της τοποθέτησης της παραγγελίας από τον αγοραστή, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ και τυχόν άλλων φόρων. Οι τιμές πώλησης των προϊόντων μπορούν να τροποποιηθούν ανά πάσα στιγμή από την επιχείρηση με σχετική ανακοίνωση στην ιστοσελίδα πριν την τιμολόγηση του προϊόντος. Ο αγοραστής θα ενημερωθεί με προσωπικό μήνυμα για τυχόν αλλαγές πριν από την παραγγελιοδοσία του.
Αυτές οι τιμές δεν περιλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής, τα οποία τιμολογούνται συμπληρωματικά στην τιμή των προϊόντων που αγοράστηκαν. Η παραγγελία προϊόντων συνεπάγεται αυτομάτως υποχρέωση πληρωμής του ποσού της παραγγελίας εκ μέρους του Καταναλωτή. Η τιμολόγηση των προϊόντων γίνεται στο ποσό της αξίας τους κατά τη στιγμή της υποβολής της παραγγελίας από τον καταναλωτή.
Εφόσον η πληροφορία έρχεται απευθείας από τους προμηθευτές μας μπορεί περιστασιακά να προκύψουν αλλαγές ή λάθη.
Σε κάθε περίπτωση και στην πιθανότητα ολικής ή μερικής μη διαθεσιμότητας προϊόντων μετά από μια παραγγελία, ο πελάτης θα ενημερωθεί μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας στο τηλέφωνο επικοινωνίας που έχει δηλώσει κατά την εγγραφή του ή μέσω προσωπικού μηνύματος στο e-mail επικοινωνίας του, για τα προϊόντα που βρίσκονται χωρίς απόθεμα και σχετικά με την μερική ή ολική ακύρωση της παραγγελίας του και την ακύρωση της πιθανής αντίστοιχης χρέωσης.

11. Παραγγελία

11.1 Επιβεβαίωση παραλαβής ηλεκτρονικής παραγγελίας – Κατάρτιση πώλησης

Η παραγγελία δεν είναι δεσμευτική για την επιχείρηση, πριν ο Πελάτης λάβει την επιβεβαίωση της αποδοχής της παραγγελίας από την επιχείρηση, όπως περιγράφεται κατωτέρω.

H παραγγελία θεωρείται ληφθείσα από την επιχείρηση από την στιγμή που ο Πελάτης λάβει σχετική ενημέρωση της κατάστασης παραγγελίας με την ένδειξη «Επιβεβαίωση Καταχώρησης Παραγγελίας». Οι ενημερώσεις περί της κατάστασης παραγγελίας εμφανίζονται στην οθόνη του Χρήστη και αποστέλλονται με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας που έχει καταχωρήσει ο Χρήστης/Πελάτης. Ο Πελάτης οφείλει να ελέγχει την
«Επιβεβαίωση Καταχώρηση Παραγγελίας» και να ενημερώνει αμέσως την επιχείρηση (το αργότερο εντός 2 ωρών από την ώρα της λήψης ηλεκτρονικής ειδοποίησης με την ένδειξη «Καταχώρηση Παραγγελίας») εγγράφως για οποιοδήποτε λάθος, άλλως τα στοιχεία που αναφέρονται στην «Επιβεβαίωση Καταχώρηση Παραγγελίας» θα εφαρμοσθούν στη Σύμβαση Πώλησης.

Κατά τη διάρκεια επεξεργασίας κάθε καταχωρηθείσας παραγγελίας επιβεβαιώνεται η διαθεσιμότητα αποθέματος των προϊόντων της παραγγελίας. Σε περίπτωση που η διαθεσιμότητα ή ο χρόνος παράδοσης διαφέρει από τον αναγραφόμενο στην σελίδα του προϊόντος ο Πελάτης θα λάβει σχετική ενημέρωση. Ειδικότερα, η επιχείρηση και εφόσον διαπιστώσει τη διαθεσιμότητα του προϊόντος και την έλλειψη τυχόν σφαλμάτων στο ηλεκτρονικό κατάστημα αναφορικά με την τιμολόγηση ή την τιμή των προιόντων, τα χαρακτηριστικά τους κ.λ.π. με ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) θα επιβεβαιώνει την αποδοχή της παραγγελίας. Στο ως άνω ηλεκτρονικό μήνυμα θα επιβεβαιώνεται ρητά το περιεχόμενο της παραγγελίας καθώς και το συνολικό τίμημα. Η παραγγελία θεωρείται δεσμευτική και η πώληση θεωρείται ότι έχει καταρτιστεί και δημιουργεί αξιώσεις των συμβαλλομένων μερών (Πελάτης – Επιχείρηση) μόνο με την αποστολή και λήψη του ως άνω ηλεκτρονικού μηνύματος με την ένδειξη : «Η παραγγελία σας έχει αποσταλεί».
Ο Πελάτης επίσης έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται για την πορεία της παραγγελίας, είτε τηλεφωνικά (τηλ: 2312314038), είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@reconnature.gr).

Κάθε παραγγελία σημαίνει την αποδοχή των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Πώλησης και την αποδοχή των Γενικών Όρων Χρήσης της Ιστοσελίδας, Προσωπικά Δεδομένα/Απόρρητο και Χρήση των Cookies χωρίς καμία επιφύλαξη σχετικά με τους όρους αυτών και τυχόν ειδικές συμφωνίες ανάμεσα στα μέρη.
Η διόρθωση πιθανών λαθών στην παραγγελία είναι ευθύνη του αγοραστή.

Από τη στιγμή που ο αγοραστής επιβεβαιώσει την παραγγελία του κλικάροντας στο εικονίδιο «Αποστολή Παραγγελίας» (κάτω δεξιά από «την παραγγελία»), θεωρείται ότι είναι ενήμερος και έχει κατανοήσει πλήρως και ανεπιφύλακτα τους ισχύοντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις Πώλησης, τις τιμές, τον προτεινόμενο χρόνο και κόστος παράδοσης για τον όγκο και τις ποσότητες καθώς και τα προτεινόμενα προϊόντα προς πώληση και αγορά από τον αγοραστή. Η ολοκλήρωση της διαδικασίας παραγγελίας προϊόντων συνεπάγεται υποχρέωση πληρωμής του κόστους της παραγγελίας εκ μέρους του Καταναλωτή/πελάτη. Η επιχείρηση θα επιβεβαιώσει την παραγγελία αποστέλλοντας σχετικό email στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του αγοραστή.

Η επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει ή να αναστείλει ολόκληρη την παραγγελία ή την παράδοσή της, όποια και αν είναι η φύση και το επίπεδο εκτέλεσής της, σε περίπτωση μη πληρωμής ή μερικής πληρωμής οποιουδήποτε χρηματικού
ποσού που οφείλει ο αγοραστής, σε περίπτωση απάτης κατά την πληρωμή ή στην περίπτωση απάτης ή απόπειρας απάτης κατά τη χρήση της σελίδας της επιχείρησης. Όλες οι παραγγελίες, συμπεριλαμβανομένων των φόρων και των υποχρεωτικών συμμετοχών, είναι πληρωτέες σε Ευρώ. Κάθε ληξιπρόθεσμο μη καταβληθέν ποσό θα τοκίζεται με το νόμιμο τόκο υπερημερίας, άμεσα από την καθυστέρηση πληρωμής.

11.2 Ηλεκτρονικές Παραγγελίες, Είδος Προσωπικών Δεδομένων και Σκοποί Επεξεργασίας:

Ο χρήστης/πελάτης έχει την δυνατότητα να επιλέξει 2 τρόπους προκειμένου να ολοκληρώσει μία ηλεκτρονική παραγγελία και να δηλώσει τα προσωπικά του δεδομένα:
1. Ως επισκέπτης:
Στην περίπτωση αυτή τα προσωπικά δεδομένα του επισκέπτη/ πελάτη θα διατηρηθούν στα αρχεία της επιχείρησης μέχρι την ολοκλήρωση και την παράδοση της συγκεκριμένης παραγγελίας του, με εξαίρεση μόνο των δεδομένων συναλλαγής για φορολογικούς λόγους και η επεξεργασία τους θα αφορά αποκλειστικά και μόνο την εκτέλεση της σύμβασης πώλησης.
2. Ως εγγεγραμμένος χρήστης του ηλεκτρονικού καταστήματος:
Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης/χρήστης έχει δημιουργήσει λογαριασμό χρήστη στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και τα προσωπικά δεδομένα του θα διατηρούνται στα αρχεία της επιχείρησης μέχρι αυτός να ζητήσει την διαγραφή τους. Ο χρήστης/πελάτης μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να μεταβάλλει ή να διορθώσει τα δεδομένα του κάνοντας είσοδο στον λογαριασμό του στο www.reconnature.gr (login) με το όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης του.
Προκειμένου να διενεργηθεί οποιαδήποτε συναλλαγή μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της επιχείρησης και να πραγματοποιηθούν παραγγελίες προϊόντων της επιχείρησης, ζητούνται:
• το πλήρες ονοματεπώνυμο
• η διεύθυνση αποστολής των προϊόντων
• η διεύθυνση χρέωσης της παραγγελίας (σε περίπτωση που είναι διαφορετική από την διεύθυνση αποστολής)
• ο αριθμός ενός τηλεφώνου επικοινωνίας
• η ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) του πελάτη.
Σε περίπτωση που ζητηθεί να γίνει παράδοση προϊόντων σε τρίτο πρόσωπο εκτός από τον επισκέπτη/εγγεγραμμένο χρήστη, ο τελευταίος αναγνωρίζει ότι θα έχει την πλήρη ευθύνη για την ενημέρωση και την πλήρη συναίνεση του προσώπου, που ορίζει ως παραλήπτη, για την κοινοποίηση των προσωπικών του δεδομένων στην επιχείρηση για το σκοπό και μόνο της παράδοσης σε αυτό, των σχετικών προϊόντων και αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη για τυχόν αξιώσεις του προσώπου αυτού έναντι της Επιχείρησης.
Τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας δεν αποθηκεύονται σε αποθηκευτικά μέσα της επιχείρησης κατά τη διάρκεια της συναλλαγής αλλά καταχωρούνται απευθείας σε ασφαλές περιβάλλον της συνεργαζόμενης εταιρείας που έχει αναλάβει τη δρομολόγηση των καρτών. Επιλέγοντας “credit/debitcard” μεταφέρεστε αυτόματα στο site της Tράπεζας Eurobank, όπου συμπληρώνετε τα στοιχεία σας. Μόλις ολοκληρωθεί η συναλλαγή, ανακατευθύνεστε αμέσως στο site μας όπου θα ενημερωθείτε ότι η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί επιτυχώς!

Σκοπός της βασικής επεξεργασίας των δεδομένων είναι η εκτέλεση της σύμβασης και η ολοκλήρωση της συγκεκριμένης παραγγελίας, η επικοινωνία με τον χρήστη-πελάτη και η αποστολή πληροφοριακών μηνυμάτων που αφορούν τα στάδια της διεκπεραίωσης της παραγγελίας, η παροχή διευκρινίσεων σχετικών με την παραγγελία και γενικώς οι πληροφορίες για αγορές που έχει πραγματοποιήσει, η
παράδοση της παραγγελίας στο χώρο επιλογής του χρήστη-πελάτη, η επιβεβαίωση και ταυτοποίηση του χρήστη-πελάτη σε κάθε αναγκαία περίπτωση και η ενημέρωση για το υπάρχον απόθεμα στο κατάστημα.
Ο επισκέπτης/εγγεγραμμένος χρήστης ενημερώνεται ότι η παροχή των ως άνω υποχρεωτικών προσωπικών του δεδομένων καθώς και τα στοιχεία των συναλλαγών του είναι απαραίτητα και αποτελούν προαπαιτούμενο για την ορθή εκτέλεση της σύμβασης παραγγελίας και παράδοσης των προϊόντων και υπηρεσιών. Για το λόγο αυτό δεν απαιτείται η συγκατάθεση του χρήστη-πελάτη για την συγκεκριμένη αυτή επεξεργασία.
Κάθε χρήστης-πελάτης που χρησιμοποιεί το www.reconnature.gr ενημερώνεται ότι τα προσωπικά του δεδομένα που αφορούν την λήψη, εκτέλεση και παράδοση παραγγελίας θα τυγχάνουν επεξεργασίας για το σκοπό της εξυπηρέτησης των χρηστών-πελατών τόσο από τους αρμόδιους υπαλλήλους της επιχείρησης όσο και από τους τρίτους αποδέκτες ή/και εκτελούντες την επεξεργασία για λογαριασμό της στο πλαίσιο της εκτέλεσης μίας παραγγελίας.
Οι τρίτοι αυτοί αποδέκτες ενδέχεται να είναι μεταφορικές εταιρείες, εταιρείες ατομικών ή ομαδικών αποστολών, πάροχοι υπηρεσιών διαδικτύου και ηλεκτρονικού εμπορίου και τηλεφωνικά κέντρα εξυπηρέτησης πελατών με τους οποίους συνεργάζεται η επιχείρηση και οι οποίοι υπόκεινται στους ειδικούς αυστηρούς όρους επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων που έχουν συμφωνήσει με την Επιχείρηση ως Υπεύθυνο Επεξεργασίας. H επιχείρηση απαιτεί από τους υπαλλήλους της, τους συντηρητές της ιστοσελίδας της, καθώς και τους τρίτους συνεργάτες της να λαμβάνουν όλα τα αναγκαία τεχνικά και οργανωτικά μέτρα (συμπεριλαμβανομένων των κατάλληλων πολιτικών και διαδικασιών ώστε να αποτρέπουν την αποκάλυψη των προσωπικών δεδομένων των επισκεπτών/εγγεγραμμένων χρηστών-πελατών της που επεξεργάζονται και διαθέτουν και εφαρμόζουν διαδικασίες διαχείρισης και επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων κατά τρόπο που είναι σύννομος και τα προστατεύουν σύμφωνα με τον ΓΚΠΔ.).

12. Τρόποι Παράδοσης /Έξοδα Αποστολής

Στην περίπτωση που το προϊόν αποστέλλεται στον τόπο που έχει επιλέξει ο Πελάτης, το προϊόν παραδίδεται σε εξωτερικό συνεργάτη – μεταφορέα και ο Πελάτης ενημερώνεται ηλεκτρονικά, ότι το προϊόν είναι έτοιμο προς αποστολή. Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται βάσει της παραγγελίας του Πελάτη. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση εκ μέρους του Πελάτη και ως εκ τούτου λανθασμένος υπολογισμός εξόδων αποστολής δεν βαρύνει την επιχείρηση, αλλά τον Πελάτη. Σημειώνεται ότι ο Πελάτης μπορεί να επιλέξει τη μεταφορά με δικά του μέσα και έξοδα, ωστόσο, στην περίπτωση αυτή, τα προϊόντα μεταφέρονται με δικό του κίνδυνο. Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο Πελάτης θα επιδεικνύει στον εξωτερικό συνεργάτη-μεταφορέα την επιβεβαίωση της παραγγελίας (κωδικό παραγγελίας) και την ειδοποίηση για την αποστολή, καθώς επίσης και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (όπως δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, ή διαβατήριο). Αν ο Πελάτης επιθυμεί να εξουσιοδοτήσει τρίτο πρόσωπο για την παραλαβή της παραγγελίας του, τότε το τρίτο εξουσιοδοτούμενο πρόσωπο θα πρέπει να επιδείξει ειδική εξουσιοδότηση προς παραλαβή της συγκεκριμένης παραγγελίας νόμιμα θεωρημένη από ΚΕΠ ή αστυνομική ή άλλη Αρχή καθώς και επίσημο έγγραφο απαραίτητο για τον έλεγχο της ταυτοπροσωπίας (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο κλπ). Δεδομένου ότι μετά από την παραλαβή των προϊόντων, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον Πελάτη, ο τελευταίος οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του. Εφόσον
ο Πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν μετά από τη λήψη της ειδοποίησης προς αποστολή και παρά τη σχετική ειδοποίηση από τον μεταφορέα, η επιχείρηση επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση.
-Η επιχείρηση μπορεί να εξυπηρετήσει πελάτες απ’ όλη την Ελλάδα.
-Οι αποστολές γίνονται με ΕΛΤΑ courier και είναι δωρεάν για αγορές άνω των 70,00 ευρώ και εφόσον η αποστολή δεν υπερβαίνει τα πέντε (5) κιλά.
-Αν οι αγορές είναι κάτω των 70,00 ευρώ ή είναι άνω των 70,00 ευρώ αλλά υπερβαίνουν τα πέντε (5) κιλά, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.
-Αν ο πελάτης επιθυμεί την συνεργασία με άλλη μεταφορική από αυτήν που συνεργαζόμαστε, θα πρέπει να μας το γνωστοποιήσει εγκαίρως με την παραγγελία του είτε τηλεφωνικώς στο 2312314038 είτε στο e-mail: info@reconnature.gr.
-Σε περίπτωση που δεν μπορεί να εκτελεστεί η παραγγελία για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. απεργίες, καιρικές συνθήκες κ.λ.π.),τότε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, είτε τηλεφωνικώς, είτε μέσω e-mail.
-Στα προϊόντα, στα οποία αναγράφεται η ένδειξη «κατόπιν παραγγελίας», στην περίπτωση που επιθυμείτε να προβείτε σε παραγγελία, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί σας, είτε τηλεφωνικώς, είτε μέσω e-mail..
-Σε δυσπρόσιτες περιοχές, οι αποστολές γίνονται μέσω των Ελληνικών Ταχυδρομείων (ΕΛΤΑ) και ο χρόνος παράδοσης καθορίζεται από τα ΕΛΤΑ.
-Αποστολές δεν πραγματοποιούνται Σάββατο, Κυριακή και αργίες.
13. Χρόνος Παράδοσης
Ο χρόνος παράδοσης των πωλουμένων προϊόντων και υπηρεσιών προσδιορίζεται στην παραγγελία αναλόγως της διαθεσιμότητας, επιβεβαιώνεται στην αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της επιχείρησης, και είναι το πολύ τριάντα (30) ημέρες από το χρόνο της κατάρτισης της πώλησης, εκτός αν υπάρξει ειδική διαφορετική συμφωνία των μερών που επιβεβαιώνεται εγγράφως, με ηλεκτρονική αλληλογραφία.

Ανωτέρα βία: Η επιχείρηση δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση της παραγγελίας (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της επιχείρησης ή οφείλονται σε ανωτέρα βία και ως εκ τούτου η επιχείρηση δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις, lockdown λόγω της πανδημίας covid-19 και φυσικές καταστροφές. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των δυο (2) μηνών, η σύμβαση πώλησης μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση. Εάν ο Πελάτης κρίνει ότι δεν έχει πλέον συμφέρον από την εκτέλεση της παραγγελίας, δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης και η επιχείρηση υποχρεούται να του επιστρέψει το τίμημα καθώς και κάθε άλλο ποσό που είχε πληρωθεί στο πλαίσιο της σύμβασης πώλησης.

14. Ακύρωση Παραγγελίας

Ο καταναλωτής μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία, εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία, και πριν την λάβει, μέσα σε 24 ώρες από την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να προβείτε στην ακύρωση καλώντας στο τηλέφωνο 6946509905, είτε αποστέλλοντας e-mail με το αίτημα ακύρωσης στο e-mail : info@reconnature.gr. Η ακύρωση της παραγγελίας θα γίνει αποδεκτή μόνο εφόσον το προϊόν/ή τα προϊόντα δεν έχει/έχουν παραδοθεί στην εταιρία courier για παράδοση στον καταναλωτή. Αντιθέτως, αν έχει γίνει ήδη παράδοση στην εταιρία courier, εφαρμόζονται όσα αναφέρονται παρακάτω στο Κεφάλαιο «Δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση πώλησης/ Πολιτική επιστροφών».

15. Πολιτική επιστροφών

Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013) – Επιστροφή προιόντων
Ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους. Ο Πελάτης μπορεί να τα αποστείλει με δικά του έξοδα στο κατάστημα μας. Σε οποιαδήποτε περίπτωση για online παραγγελίες ο Πελάτης μπορεί πριν από την επιστροφή των προϊόντων να επικοινωνήσει με την επιχείρηση μας, είτε μέσω τηλεφώνου (τηλ: 2312314038), είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: www.reconnature.gr). Ειδικότερα, ο Πελάτης έχει το ανωτέρω δικαίωμα να επιστρέψει προϊόν που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να αναφέρει τους λόγους, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:
o (α) Εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται για υπηρεσίες) ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) ή την παραλαβή του (όταν ο Πελάτης έχει επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα») και σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελθέντων από τον Πελάτη με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά από τον χρόνο παραλαβής και του τελευταίου, ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση (εφεξής «Υπαναχώρηση»).
o (β) Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία του και να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ. τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων, software εγκατάστασης κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.
o (γ) Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η επιχείρηση για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του. Στην αντίθετη περίπτωση, έχουμε το δικαίωμα να μην δεχτούμε την επιστροφή και το προϊόν θα επιστραφεί πίσω στον πελάτη- αποστολέα με χρέωση δική του.
o (δ) Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως με τη συμπλήρωση σχετικού εντύπου που θα περιέχει τα εξής στοιχεία: « Με την παρούσα φόρμα σας γνωστοποιώ, ότι υπαναχωρώ από τη σύμβαση εξ’ αποστάσεως με αριθμό παραγγελίας …. και ημερομηνία παραλαβής ….
Όνομα:
Επώνυμο:
Διεύθυνση:
Ταχυδρομικός κώδικας:
Τόπος:
Υπογραφή
και αποστολή της στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.reconnature.gr και η επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να επιβεβαιώσει εγγράφως την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει.
o (ε) Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση στην επιχείρηση.
o (στ) Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η επιχείρηση υποχρεούται να αποδώσει στον Πελάτη το τίμημα που εισέπραξε. Στην περίπτωση χρέωσης του Πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, η επιχείρηση, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η επιχείρηση κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη. Στην περίπτωση που ο Πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», η επιστροφή των χρημάτων σε αυτόν θα γίνεται από το φυσικό κατάστημα της επιχείρησης.
o (ζ) Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης στον Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από την χρόνο που η επιχείρηση έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του.
o (η) Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλον από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η επιχείρηση.
o (θ) Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την επιχείρηση, εάν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης, η δε επιχείρηση δικαιούται να συμφωνήσει με τον Πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο Πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης.
o (ι) Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.
o (κ) Αν το προϊόν παρουσιάσει ελάττωμα μέσα σε 14 ημέρες από την παραλαβή του, ο πελάτης θα πρέπει να μας το γνωστοποιήσει άμεσα και δικαιούται την επισκευή ή την αντικατάστασή του με άλλο ίδιο προϊόν ίσης αξίας ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής και όχι την επιστροφή χρημάτων. Σε αυτήν την περίπτωση η επιστροφή του προϊόντος θα γίνει με την μεταφορική που συνεργάζεται η επιχείρηση και ο πελάτης δεν χρεώνεται τα μεταφορικά με την προϋπόθεση ότι η επιστροφή του προϊόντος θα γίνει εντός της ανωτέρω προθεσμίας των 14 ημερών από την παραλαβή του. Αν η επιστροφή γίνει εντός 15 -30 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, τότε τα έξοδα των μεταφορικών βαρύνουν τον πελάτη.

Η επιστροφή των δεμάτων προς εμάς πρέπει να γίνεται αποκλειστικά με τη Courier που συνεργάζεται η επιχείρηση. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε άλλη εταιρεία (εκτός από αυτή που συνεργαζόμαστε), τότε το κόστος αποστολής επιβαρύνει αποκλειστικά το καταναλωτή (πελάτη).

Προιόντα τα οποία δεν μπορούν να επιστραφούν είναι εσώρουχα, μαγιό, μάσκες προσώπου για προφανείς λόγους.

Επιστροφές ογκώδη προϊόντων δεν μπορούν να γίνουν δεκτές με ΚΤΕΛ και το κόστος επιστροφής το αναλαμβάνει ο καταναλωτής (πελάτης).

16. Ευθύνη-Δικαιοπρακτική Ικανότητα

Πριν την τοποθέτηση της παραγγελίας ο αγοραστής δηλώνει ότι έχει την πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα που του επιτρέπει να συμβάλλεται σύμφωνα με τους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις Πώλησης. Η επιχείρηση δεν μπορεί να αναλάβει καμία ευθύνη αναφορικά με την εξακρίβωση της δικαιοπρακτικής ικανότητας των επισκεπτών της ή των αγοραστών. Κατά συνέπεια, αν ένα άτομο δε διαθέτει την δικαιοπρακτική ικανότητα να παραγγείλει προϊόντα από την Ιστοσελίδα της, οι νομικοί συμπαραστάτες του (γονείς, κηδεμόνες) θα αναλάβουν την ευθύνη για αυτή την παραγγελία και κυρίως την αποπληρωμή της.

17. Περιορισμός Ευθύνης

Η επιχείρηση δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή καθυστέρηση, εάν η μη τήρηση των υποχρεώσεων της οφείλεται σε γεγονότα ανωτέρας βίας, δηλαδή σε γεγονότα που δεν εμπίπτουν στη βούληση και τον έλεγχο της επιχείρησης και δεν θα ήταν δυνατό να προβλεφθούν, όπως ορίζεται από την ελληνική νομοθεσία.
Οι πληροφορίες που παρέχονται από αυτή την ιστοσελίδα, παρέχονται ως έχει και χωρίς εγγυήσεις οποιουδήποτε είδους, ρητές ή σιωπηρές, ιδιαίτερα σχετικά με την ακρίβεια τους, την πληρότητα ή την επικαιρότητά τους, την μη παραβατικότητα, τη διαθεσιμότητα, την αξιοπιστία της πληροφόρησης που παρέχουν, τα προϊόντα, τα αξεσουάρ ή τις υπηρεσίες που εμφανίζονται στην Ιστοσελίδα της επιχείρησης. Η επιχείρηση δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για τα προϊόντα που θα πωληθούν μέσω της Ιστοσελίδας της ειδικά στην περίπτωση που δεν υπάρχει συμμόρφωση με τις οδηγίες χρήσης τους.

Στο πλαίσιο της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών, η επιχείρηση δεν υποχρεούται να αποδεχθεί παραγγελία και να συνάψει πώληση προϊόντων ή/και υπηρεσιών, που λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα με τιμή εσφαλμένη, ήτοι μικρότερη ή μεγαλύτερη από την ισχύουσα για το εν λόγω χρονικό διάστημα. Σε περίπτωση που σε παραγγελία τέτοιο σφάλμα στην τιμή διαπιστώνεται σε μέρος μόνο των παραγγελθέντων προϊόντων, τότε η παραγγελία ισχύει και εκτελείται κανονικά για τα υπόλοιπα προϊόντα και θεωρείται μη ολοκληρωθείσα για τα προϊόντα στα οποία διαπιστώθηκε το σφάλμα, εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, πρόκειται να χρησιμοποιηθούν ως ενιαίο σύνολο και λειτουργούν ως μονάδα το ένα με το άλλο και ο Πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η επιχείρηση οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.

Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής μη παραγγελθέντων προϊόντων ή υπηρεσιών, η ανεπιφύλακτη παραλαβή τους ή η παράλειψη ενημέρωσης της επιχείρησης και επιστροφής των προϊόντων δεν δύναται να θεωρηθεί ως συναίνεση, αποδοχή ή δήλωση βούλησης για αγορά τους. Σε περίπτωση που ζητηθεί επιστροφή εκ μέρους της επιχείρησης και ο Πελάτης καθυστερεί να επιστρέψει τα προϊόντα αυτά για διάστημα μεγαλύτερο των επτά (7) ημερολογιακών ημερών τότε η άρνησή του αυτή συνιστά δήλωση βούλησης αγοράς των ειδών και η παραγγελία θεωρείται ότι έχει επιβεβαιωθεί και ο Πελάτης οφείλει να καταβάλει την αξία τους.

18. Μερική εγκυρότητα/Παραίτηση

Σε περίπτωση που ένας ή περισσότεροι από τους παρόντες Γενικούς Όρους είναι
κατά το ισχύον δίκαιο με οποιοδήποτε τρόπο ολικώς ή μερικώς άκυροι, τότε οι θιγόμενοι όροι ή τμήματα αυτών δεν ισχύουν ως συστατικό μέρος της σύμβασης και οι υπόλοιποι όροι ισχύουν κανονικά μεταξύ των μερών. Οι παρόντες Γενικοί Όροι θεωρούνται από τα μέρη ουσιώδεις, αποδέχονται δε αυτά την πιστή τήρησή τους και παραιτούνται του δικαιώματός τους να αμφισβητήσουν οποιονδήποτε από αυτούς.

19. Προσωπικά Δεδομένα

Ο Πελάτης συμπληρώνει προσωπικές πληροφορίες (π.χ. όνομα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τηλέφωνο) στην ειδική Φόρμα Παραγγελίας που υπάρχει στο ηλεκτρονικό κατάστημα, προκειμένου να υποβάλει στην επιχείρηση την παραγγελία του για προϊόντα ή/και υπηρεσίες. Η επιχείρηση, ως Υπεύθυνη Επεξεργασίας, συλλέγει τις απολύτως απαραίτητες για τη διεκπεραίωση των ανωτέρω συναλλαγών πληροφορίες που καταχωρούνται από τον Πελάτη («προσωπικά δεδομένα» ή «Δεδομένα»), Τα Δεδομένα του Πελάτη διατηρούνται από την επιχείρηση για το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την εκπλήρωση της σύμβασης πώλησης με τον Πελάτη και πάντως για διάστημα όχι μεγαλύτερο των έξι ετών από τη λύση ή λήξη της σύμβασης αυτής, όπως ορίζεται από το νόμο για την παραγραφή τυχόν αξιώσεων και για λόγους εκκαθάρισης. Τα φορολογικά στοιχεία καθώς και όσα απαιτούνται για λόγους ελέγχου από τις εποπτικές Αρχές θα τηρούνται όσο ορίζεται από την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία. Στη συνέχεια θα καταστρέφονται με ασφαλή τρόπο, υπό την προϋπόθεση ότι η διατήρησή τους δεν απαιτείται πλέον για την εκπλήρωση του ανωτέρω σκοπού ή για την κάλυψη των επιχειρησιακών, φορολογικών, ή λογιστικών απαιτήσεων της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ή για την προάσπιση των δικαιωμάτων της ενώπιον Δικαστηρίου ή Αρχής. Πρόσβαση στα Δεδομένα του Πελάτη έχει το απολύτως απαραίτητο προσωπικό της επιχείρησης, το οποίο έχει δεσμευτεί με τήρηση εμπιστευτικότητας και οι συνεργαζόμενες με εμάς επιχειρήσεις, οι οποίες επεξεργάζονται τα Δεδομένα ως Εκτελούντες την Επεξεργασία για λογαριασμό μας και σύμφωνα με τις εντολές μας.

Η επεξεργασία των δεδομένων πραγματοποιείται σύμφωνα με το άρθρο 6 παρ. 1 περ. στ’ του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) με βάση το νόμιμο συμφέρον μας για τη βελτίωση της σταθερότητας και της λειτουργικότητας του ιστότοπού μας. Τα δεδομένα δεν θα μεταβιβαστούν ή θα χρησιμοποιηθούν με οποιονδήποτε άλλο τρόπο.
Cookies
Τα cookies είναι μικρά αρχεία κειμένου που αποστέλλονται στη συσκευή σας όταν επισκέπτεστε μια ιστοσελίδα. Στη συνέχεια τα cookies αποστέλλονται στην ιστοσελίδα προέλευσης σε κάθε επόμενη επίσκεψη ή σε κάποια άλλη ιστοσελίδα που αναγνωρίζει αυτό το cookie. Τα cookies λειτουργούν ως μνήμη σε μια ιστοσελίδα, επιτρέποντας στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα να θυμάται τη συσκευή σας κατά τις επόμενες επισκέψεις σας. Τα cookies μπορούν επίσης να θυμούνται τις προτιμήσεις σας, να βελτιώσουν την εμπειρία σας ως χρήστης, καθώς και να προσαρμόζουν τις διαφημίσεις που βλέπετε ανάλογα με αυτά που σας ενδιαφέρουν.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα cookies, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου που μπορείτε να δείτε τα cookies που έχουν οριστεί στη συσκευή
σας και του τρόπου διαχείρισης και διαγραφής τους επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.aboutcookies.org.
Είδη Cookies
Προσωρινά και μόνιμα Cookies
Ενδέχεται να χρησιμοποιούμε προσωρινά, τα οποία υπάρχουν μέχρι να κλείσετε τον φυλλομετρητή σας. Ενδέχεται να χρησιμοποιούμε μόνιμα cookies, τα οποία διατηρούνται για μεγαλύτερο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Cookies τρίτων μερών
Η ιστοσελίδα μας ενδέχεται να επιτρέπει την εγκατάσταση cookies τρίτων μερών που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα μας. Αυτά τα cookies τρίτων δεν είναι υπό τον έλεγχό μας. Για περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με τη χρήση τους, μπορείτε να επισκεφθείτε τη σχετική ιστοσελίδα του τρίτου μέρους για περαιτέρω πληροφορίες. Λεπτομέρειες σχετικά με ενδεχόμενα cookies τρίτων μερών παρουσιάζονται στον πίνακα κατωτέρω.
Cookies που χρησιμοποιούνται σε αυτή την ιστοσελίδα
Παρακάτω παρατίθεται περίληψη των cookies που χρησιμοποιούνται στην ιστοσελίδα μας.

Όνομα Cookie Google Analytics

Σκοπός
Μέτρηση επισκεψιμότητας

Λήξη
1 ημέρα

Μπορείτε να ρυθμίσετε το πρόγραμμα περιήγησής σας με τέτοιο τρόπο, ώστε να ενημερώνεστε για τη ρύθμιση των cookies και μπορείτε είτε να αποφασίσετε μεμονωμένα για την αποδοχή τους ή συνολικά, είτε να αποκλείσετε την αποδοχή των cookies σε ορισμένες περιπτώσεις. Κάθε πρόγραμμα περιήγησης διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο που διαχειρίζεται τις ρυθμίσεις των cookies. Αυτό περιγράφεται στο μενού βοήθειας κάθε προγράμματος περιήγησης, το οποίο εξηγεί πώς μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies. Ακολουθήστε τους παρακάτω συνδέσμους ανάλογα με το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε:
Internet Explorer: https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows- internet-explorer-delete-manage-cookies
Firefox: https://www.mozilla.org/en-US/privacy/websites/#cookies
Chrome:https://support.google.com/accounts/answer/61416?co=GENIE.Platf orm%3DDesktop&hl=en
Safari: https://support.apple.com/en-gb/guide/safari/manage-cookies-and- website-data-sfri11471/mac

Opera: http://help.opera.com/Windows/10.20/en/cookies.html
Λάβετε υπόψη ότι η λειτουργία της ιστοσελίδας μας ενδέχεται να είναι περιορισμένη εάν τα cookies δεν γίνονται δεκτά.

20. Επίλυση Διαφορών

Η επιχείρηση προσπαθεί να δημιουργεί μία ευχάριστη εμπειρία χρήσης για όλους τους πελάτες της. Για οποιοδήποτε πρόβλημα ή απορία έχετε θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε και για τον λόγο αυτό μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με email ή τηλεφωνικά. Αν παρόλα αυτά δεν μπορούμε να επιλύσουμε το θέμα που έχετε και θεωρείται ότι από τις μεταξύ μας συναλλαγές προσβάλλεται σε οποιονδήποτε βαθμό κάποιο δικαίωμα σας, μπορείτε σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, να κάνετε χρήση της δυνατότητας ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) που είναι διαθέσιμη κάνοντας click εδώ. Εθνικό σημείο επαφής για την ΗΕΔ στην Ελλάδα έχει οριστεί το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας. Μπορείτε επίσης να απευθυνθείτε στο Συνήγορο του Καταναλωτή (synigoroskatanaloti.gr). Τα ανωτέρω δεν περιορίζουν σε τίποτα τα δικαιώματα που και εσείς και εμείς έχουμε να καταφύγουμε στα αρμόδια δικαστήρια.

Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει και η οποία πηγάζει από τη συμβατική σχέση μεταξύ της επιχείρησης και του Πελάτη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ’ ύλην αρμόδια Δικαστήρια της Θεσσαλονίκης. Για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς, ο Πελάτης μπορεί να απευθύνεται στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης καταναλωτικών διαφορών, π.χ. στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Πλ. Κάνιγγος, 10181, Αθήνα, www.efpolis.gr, τηλ.:1520, φαξ:2103843549), στον Συνήγορο του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr, Λ. Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα, τηλ.:2106460734, φαξ:2106460414), στις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού καταναλωτικών διαφορών (άρθρο 11 του ν.2251/1994) που εδρεύουν στους κατά τόπους Δήμους της χώρας.

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Alternative Dispute Resolution στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο Πελάτης έχει πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα και διαμένει στην ΕΕ μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτόν τον ιστότοπο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show για εξωδικαστική διευθέτηση της διαφοράς. Ο πιστοποιημένος για τον σκοπό αυτό Φορέας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) είναι: Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας (ECC GREECE), Λεωφ. Αλεξάνδρας αρ. 144,
11 471, Αθήνα, +30 2106460284 +30 2106460784 info@eccgreece.gr. Ο Πελάτης μπορεί να επικοινωνεί με τον ως άνω φορέα προκειμένου να τον

καθοδηγήσει καθ’ όλη τη διαδικασία υποβολής και διεκπεραίωσης της καταγγελίας του.

Η προστασία που επιφυλάσσουν οι διατάξεις του νόμου περί συμβάσεων συναπτομένων από απόσταση, όπως και οι παρόντες όροι, υπογραμμίζεται, ότι εφαρμόζεται στις συναλλαγές μόνο με φυσικά πρόσωπα, τα οποία συναλλάσσονται για λόγους, που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, βιοτεχνική, επιχειρηματική ή ελευθέρια επαγγελματική τους δραστηριότητα.

Εάν οποιοδήποτε τμήμα της σύμβασης πώλησης σύμφωνα με τους παρόντες όρους αποδειχθεί άκυρο ή ανεφάρμοστο με απόφαση δικαστηρίου, η υπόλοιπη σύμβαση θα συνεχίσει να ισχύει. Η επιχείρηση δύναται να συνάψει συμφωνία για την ανάθεση των υποχρεώσεών της σε κατάλληλο τρίτο πρόσωπο. Σε αντίθετη περίπτωση, ο Πελάτης δεν θα δικαιούται να εκχωρήσει ή μεταβιβάσει τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις του.

Όλες οι κοινοποιήσεις πρέπει να γίνονται εγγράφως (δια χειρός, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή επιστολή μέσω ταχυδρομείου πρώτης κατηγορίας, η οποία θα θεωρείται παραδοθείσα 48 ώρες μετά την ταχυδρόμησή της).

21. Μεταβολές

Η επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλει ή να τροποποιεί τους εφαρμοστέους όρους και προϋποθέσεις για τη χρήση της ιστοσελίδας σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή. Τέτοιες αλλαγές, τροποποιήσεις, προσθήκες ή διαγραφές στους όρους και τις προϋποθέσεις της χρήσης θα τίθενται σε ισχύ άμεσα από την γνωστοποίησή τους, η οποία μπορεί να δοθεί με κάθε μέσο συμπεριλαμβανομένης, αλλά όχι περιοριστικά, της θέσης καινούργιων όρων και προϋποθέσεων στην ιστοσελίδα. Κάθε χρήση της ιστοσελίδας κατόπιν τέτοιας αλλαγής ή τροποποίησης θα θεωρείται ότι αποτελεί αποδοχή εκ μέρους σας τέτοιων αλλαγών, τροποποιήσεων, προσθηκών ή διαγραφών. Η επιχείρηση μπορεί, σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή, να καταγγείλει, αλλάξει, αναστείλει ή διακόψει οποιαδήποτε επιμέρους λειτουργία αυτής της ιστοσελίδας συμπεριλαμβανομένης της διαθεσιμότητας, της φωτογραφίας παρουσίασης ή περιγραφής οποιουδήποτε προϊόντος ή υπηρεσίας.

H τελευταία αναθεώρηση των Όρων Χρήσης έγινε στις 12/12/2022.

Χρειάζεσαι βοήθεια;

Τηλέφωνο επικοινωνίας
2312 314 038

Στείλε μας μήνυμα
Επικοινωνία